Fuck barnevernet

Jeg e så jævlig lei av alt, jeg vett ikke
Ka jeg ska gjør!
Føle jeg har prøvd alt, men det e
Ingen som tør.
Å si i fra til det jævla barneverne,
De må sjønna det snart, at det 
ikke funke lenger,
Tenk nå med det hode dåkke har for
Fan
Asså

Hadde jeg kunne spolt til bake, sko jeg
Gjerna gjort det, til bake til den tiå, der
jeg ikke var alene!
Heile verden e blitt fucka,
Voksenlivet står på døra, jeg tvile med
Å åpna, men jeg vetche om jeg tør. Jeg
Vil bare ha det sånn som det va før!

Jeg har det helt for jævli der, men ingen
Kjønne
Det!
Jeg føle meg aleina, å jeg grine i søvne hver
Kveld
Jeg føle meg som et dyr i bur, men de gir bare
Fan!
Jeg har ingeting, Jeg har ikke no liv,
Alt går til helvete å alt går i stå, ingen kan fårstå
At fanskap slite på!

Fuck barnevernet, de kan fan meg brenna!
Fuck barnevernet, de ødelegge hjemmå!
Fuck barnevernet, dere hjepe fan ingen!
De står bare der å vise pekeefingen!

Jeg får støtte fra familien, å det vett jeg jævla godt,
Barneverne e no piss nå har me fan meg fått
Nok!
Jeg føle ingen ser meg, å jeg føle ingen bryr seg,
Jeg har det heilt for jævli, men
jeg finne kun 1 utvei

 

Ingenting e greit lengre, å ingenting e bra,
Ingenting e sånn som det var!
Men en vakker dag sleppe jeg ut av helvete,
Halvt år igjen, kom an jeg klare dette her!
Ingen ska få stoppa meg, å ingen ska gi opp,
Ingen ska fucka opp når jeg e 18 år!

Fuck barnevernet, de kan fan meg brenna!
Fuck barnevernet, de ødelegge hjemmå!
Fuck barnevernet, dåkke hjepe fan ingen!
De står bare der å vise pekeefingen!

Legg igjen en kommentar